دل نگاره . . . نمی دانم چند
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 79910
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, :: 21:1 :: نويسنده : صدرا

کامم را با تلخی پر میکن تا شاید از یادم برود کار این روزگار، این تلخی

 را برای خودم شیرین میکنم تا فراموش کنم چه بر سرم دارد میاید، تا از

یاد ببرم تمام سختیهایی که داشتم و ندید گرفتم و الان همه را به یاد

اوردم. کاش این گیج بودن همیشه بماند تا به یاد نیاورم که چه ها

می شنوم.

انقدر که این روزها اشک ریختم بعد فوت برادرم اشک نریخته بودم.

کاش این تلخی این خاطره را از یادم ببرد

خدایا ازت دلگیرم

 

همه من امشب نادیده گرفته شد

 

آه چه برسرت امد ای دل امشب

از انسانها میترسم

 

انها که خنده مرا دوست دارند و اشکم را ادا می دانند

 

کاش او تکرار نمی شد

 

کاش باز فریب نخورده بودم

 

کاش توهم را با حقیقت اشتباه نگرفته بودم

 

کاش ان روز که برادرم رفت و همه گمان میکردند من نیز در پی او

خواهم رفت من هم رفته بودم

این بازی را با من نمیکردی

 

کاش من نبودم

 

کاش ای خدا اگر هستی کمی از رحمانیتت را هم میدیدم کاش فقط

برایم جبار نبودی

 

کاش با حرف ابلهانه یک نفر اینطور همه احساسم زیر سوال نمی بردند

 

کاش بتوانم روی تصمیمم بمانم

 

کاش این سردی تمام شود

 

آه از دلم، چه بر سرت امده این روزها و چه کشیدی امشب

 

اه که این تلخی امشب برایم چه شیرین است

 

کاش یه گوش برای شنیدن دردهایم بود

 

کاش به این دل ترک خورده ام لگد نمیزدی

 

کاش تا این حد بد نمی شدی

 

کاش فراموش کنم این طعنه ها را

پی نوشت:

ان چنان نماند و این چنین نیز  نخواهد ماند.

سفری که رفتم برام خیلی خوب بود کمی از همه چیز دور شدم و به همه چیز فکر کردم شاید خیلی چیزها عوض نشد اما من با ارامش برگشتم. و می تونم با مسائل کنار بیام چون همه چیز مثل سابق هست اما من ارامتر هستم و اماده برای نبرد با زمانه 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: